bibak

ساخت وبلاگ

 دانلود وین رار WinRAR 5.80 فشرده سازی فایل +کرک و نسخه قابل حمل

WinRAR – وین رار نام یکی از محبوب ترین و قوی ترین برنامه های فشرده سازی فایل می باشد که قابلیت فشرده سازی فایل ها تا 10% بیشتر از Zip را دارا می باشد. با دانلود Winrar می توانید تمام فایل های دلخواه خود را به صورت تکی و یا مجموعه ای، فشرده سازی کنید و حجم آنها را برای انتقال و یا آپلود برروی اینترنت کاهش دهید. برنامه وینرار قابلیت استخراج فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO JAR, LZH, TAR, UUE, Z را نیز دارا می باشد که به راحتی می توانید فایل های دلخواه خود را از مجموعه های فشرده شده خازج کنید. هم اکنون ایران دانلود آخرین نسخه این برنامه و کرک Winrar و همچنین نسخه قابل حمل(بدون نیاز به نصب) را برای شما آماده دانلود کرده است.برای دانلود نرم افزار های ویندوز به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.

دانلود وینرار

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 469 تاريخ : پنجشنبه 30 مرداد 1399 ساعت: 4:14

گفتنی است ترانه شنیدنی رفتم که رفتم با صدای آرون افشار ، با بالاترین کیفیت اوریجینال منتشر و در دسترس عاشقان موسیقی قرار گرفته است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

مفتخریم عرض کنیم آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم بلافاصله پس از انتشار رسمی، در رسانه لیوا منتشر و آماده دانلود شد.برای دانلود آهنگ های جدید آرون افشار به سایت لیوا مراجعه کنید.

دانلود آهنگ رفتم ک رفتم ارون افشار

bibak...
ما را در سایت bibak دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : holder bibak بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 16:48